søndag 13. mars 2011

Svar på spørsmålsrunden del 2

Bikini eller badedrakt?
Bikini.

Byferie eller "soleseg"-ferie?
Liker begge veldig godt, men "soleseg" ferie er best.



Salami eller servelat?
Servelat.

Matte eller norsk?
Matte.

Mc donalds eller burger king?
Egentlig ingen av delene, men hvis jeg må velge, Mc Donalds.



Hva skal du i california?
Jeg skal på språkreise med Kristine og Jørgen!

Hund eller katt?
Hund.



Hva skal du bli når du blir stor?
Har lyst til å bli førskolelærer eller journalist.

Hvilken skole går du på?
Gjøvik videregående.



Hvilken linje?
Medier og kommunikasjon.

Ser du på top model?
Nei, jeg ser ikke så veldig ofte på det, men det hender jeg titter innom.

Har du sett "heia tufte" før? hva syns du om det?
Jeg har sett en episode, og synes det er utrolig kjedelig.

Hvilken mobil har du?
Jeg har Iphone 4.

1 kommentar: